Klart och betalt

Ja då var träningskortet betalt och nu kan jag sätta igång att boka pass...Inga ursäkter! Jag firade beslutet med att shoppa loss lite på stan. Blev två tunikor, ett par byxor och lite krimskrams. Målet med shoppingen var dock att köpa en go, tjock och härlig stickad tröja inför hösten...men jag är tydligen väldigt kräsen på den fronten!

Tittade även förbi systeryster och kramade på lilla Otto. Måste säga att detta har varit en riktigt skön ledig dag. Strålande sol hela dagen! Tänk att jag är ledig en dag till...hoppas det är sol imorgon med och då jävlar ska jag minsann ta en promenad längs vattnet =)


Kommentarer
Postat av: Joanna

yeeeey!! kör så det ryker!

2009-09-24 @ 23:12:25
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0