Hösten är här

Vi är nu inne i en ny månad. September. Denna månad har alltid betytt höst för mig. Efter den här konstiga sommaren så har jag aldrig riktigt tappat hoppet om att värmen till slut kommer att komma tillbaka. Men det ser mörkt ut nu. Hade tofflor på mig när jag var inne på stan nu idag. Det var lite kallt. Ett linne är inte att tänka på att ha på sig, utan en tjocktröja. Det är väl bara att acceptera antar jag...De få gula löven som sitter på trädet här utanför mitt fönster är väl ett säkert bevis på att vi är påväg mot mörkare och kallare tider...

Nu kanske det lät som att jag är lite bitter och negativ över vilken årstid som är på ingång??! Icke då. Ser fram emot att krypa upp i soffan med en kopp varm choklad och tända ljus... ah längtar!


Kommentarer
Postat av: Mary

Va höstmysigt du gjort här inne då! Tänk mysiga koftor och fina sjalar i massor! I like! :)

2009-09-03 @ 19:36:39
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja vill inte alls ha höst :( Bläää! Jag har tre kompisar från Gävle som börjat deko nu till hösten, jag dör vare gång dom lägger upp bilder från fester, skolan, siljan sin nya klass mm.



Saraaaa ja saknar dej och alla andra så att det gör ont i magen och tårarna vill komma. Det gick så fort.



Vi måste styras upp snart!! ja vill, vill, vill!!!

Hoppas allt är superduper me dej!!! STOR KRAM

2009-09-03 @ 23:56:21
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0