Grattis

Igår var jag hemma hos lilla familjen och hälsade på. Lilla Otto fyllde två veckor. Tänk så stor han har blivit, haha! Det var inget vi direkt firade så speciellt, men Mathias bjöd i allafall på hans nedrans goda pannkakor. Otto själv firade det igenom att vara lite extra gnällig och rastlös. Undra om man kan pussa på en bebis alldeles för mycket? Hoppas inte det, för jag får inte nog av lillpojken!

Annars så börjar jag bli rätt sugen på att åka till Örebro och hälsa på alla där... Men väntar nog tills Joanna fått sin lägenhet och hunnit bo in sig lite. Sen åker jag dit och busar lite =)


Kommentarer
Postat av: Joanna

i oktober nån gång är du välkommen! får den ju inte förrän 1 okt ändå nu...

2009-09-17 @ 22:19:33
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt sak det där!! =)

KLart du ska komma till örebro!! Du är varmt välkomen! Kram Linda

2009-09-18 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0