Då var det dags...

...nu har jag tagit mig i kragen. Nu är det dags. Nu ska jag kliva upp ur soffan och in i träningslokalerna. Inga ursäkter. Hoppas jag hittar tillbaka till det roliga med träningen igen. Nu ska här kämpas...kämpa för att förbättra min egen självdisciplin. Får se hur länge det håller...Men när jag väl har köpt kortet, då är det bara att tuta och köra =)

Imorgon ska jag på möte med medlemsrådgivaren på mitt gamla träningscenter "Livskraft". Dom har gått och blivit seriösa nu med möten med alla nya medlemmar. Får se hur inspirerad jag blir! haha. Nej inga ursäkter nu Sara!

Kommentarer
Postat av: Mariah

You go girl! :) Det finns fler, läs mig, som skulle behöva ta sig i kragen och få lite disciplin. Kram

2009-09-24 @ 17:43:45
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0