skippar rubriken...

Igår kväll när jag skulle sova kom jag på en drös med grjejer som jag ville skriva om här på bloggen, men nu kan jag inte minnas vad det var...typiskt.

Är ledig idag och tänkte åka en sväng till mitt jobb, som kund. Jag ska få låna min systers bil och hon ville också följa med. Så vi får visst lite systertid ikväll =) Det är nämligen vissa produkter som jag vill köpa som vi har erbjudande på bara denna vecka.

Helgen var riktigt lyckad. Jobbade på lördagen och söndagen. I lördagskväll var vi hemma hos Gustav (som jobbar på samma avdelning som mig) och festade. Det var riktigt trevligt att träffa kollegorna utanför jobbet också. Det blev rätt mycket alkohol och mycket skratt. När de andra gick ut på krogen så drog jag mig hemåt...kände på mig att det skulle bli svårt att jobba dagen efter annars. Trots det var jag rätt sliten igår på jobbet men det gick bra ändå...det var bara att anstänga sig lite gentemot kunderna =) Måste ju träna inför dagen efter vår kommande personalfest!

Läste nyss min vän Ciscis blogg och såg att hon hade beställt hem liknande klockor som jag också har några av... Så nu blev jag inspirerad at beställa hem klockorna i någon mer färg. Har redan dom i blått, rött och svart. Nu beställde jag hem en lila klocka. Längtar tills den levereras =) Kanske kan blinka lite med Rebecca som bor i Peking, att hon kan köpa med sig någon mer klocka till mig...när hon kommer hem igen! Jag älskar att ha olika klockor varje dag =)

Oj vilket långt inlägg detta blev, aja läs om ni orkar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheh, ja du far val flirta lite med mig och skicka ett snallt mail med vad du vill ha =P

2009-10-06 @ 04:28:12
Postat av: cisci

jaaså. har du oxå de klockorna. dom är grymma.

men gå in på ballroom här i stan, dom säljer så kan man kolla på alla färger live! =) förrsten, de är en kille som börjat 1:an nu på PA linjen, de är hans kompisar som har de företaget. ska flörta som tusan med honom så jag blir sponsrad- bra idé va.

2009-10-06 @ 09:30:20
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: cisci

glömde fråga. hur är den röda? knalligt röd eller typ vinröd? jag är lite sugen på den!

2009-10-06 @ 09:31:30
Postat av: cisci

glömde fråga. hur är den röda? knalligt röd eller typ vinröd? jag är lite sugen på den!

2009-10-06 @ 09:31:50
Postat av: Emma

Var beställde ni dom ifrån Sara!? :D

2009-10-06 @ 11:03:04
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Till Emma: Jag har beställt dom från colorez.se.

Till Cisci: Det röda är klarröd, inte vinröd. Kan man köpa dom direkt på ballroom eller? Jag vill också vara sponsrad =)

2009-10-06 @ 14:10:59
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: cisci

jaha, jag köpte mina frn knokk.se.

men de kanske säljs lite överallt nu. japp på ballroom finns dom live. jag väljer mellan röd och gul så jag måste gå dit och kolla. jag ska snacka med alfred och fråga om hans polare vill sponsra oss. =) kan ju alltid försöka.... snart har du ju en av varje färg. läckert!

2009-10-07 @ 09:18:20
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0