Personalfest, oh yes!

Ah har haft en lång och rolig helg må jag säga!

Då det ju har varit lönehelg för de flesta så har varhuset varit packat med kunderna under hela helgen. Man kunde knappt ta sig fram och kunderna slet verkligen i en. Men det har gått bra ändå! Så igår (lördag) kväll när jag kom hem så seglade jag ner i soffan och försökte "speed-vila" lite, innan jag peppade upp mig igen och började fixa till mig. Strax efter kl sju så klev vi in på "Blue Moon Bar". Dags för personalfest! Härliga kollegor, god mat, BRA lokal, grym underhållning (wow att så många ställde upp i danstävlingen och även gjorde väldigt bra ifrån sig), bra musik...en riktigt bra och rolig personalfest. Jag drack bara två glas och hade rätt ont i huvudet under kvällen (för att jag var så trött), så jag gick hemåt strax efter midnatt. Men jag är grymt nöjd med kvällen. ÄNTLIGEN fick jag dansa loss lite =) PLUS att det var väldigt kul att alla dansade med alla, chefer som medarbetare...

Idag var jag oförskämt pigg och kry, om man jämför med några andra på jobbet. Men i överlag så hade de flesta som jobbade idag tänkt till igår och tog det rätt lugnt. För vi kan ju inte svika våra kunder!! =)

Lite pics från gårdagskvällen:




Avdelningscheferna bjöd på ett disco-nummer!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tjooho! Jag kommer hemmat igen den 19e nov sa snart faktiskt. hur lange haller du dig i K-stad?

2009-10-26 @ 15:49:35
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blir nog kvar här i karlstad bra länge nu.stormtrivs verkligen. Men jag kommer ju självklart hem till leksand så ofta jag kan. Åker ju upp nu till helgen. Sen är jag ju hemma vid jul också. Vi får se om jag åker upp nåt igen innan jul också! Vore kul att träffa dig lite. Kram

2009-10-27 @ 10:10:34
Postat av: Maja.

Sköna bilder:)

2009-10-27 @ 12:39:11
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0