Lite eländig

Ja jag känner mig lite eländig faktiskt. Har jobbat rätt mycket den sista tiden (jag klagar absolut inte, behöver pengarna), ofta väldigt långa dagar så jag har känt mig trött väldigt länge nu. Kommer knappt ihåg när jag kände mig utsövd sist... Sen har jag även fått problem med mitt ena öga. Ögonvitan på ena ögat är inte vit längre..eller bara delvis i allafall. Är VÄLDIGT röd i mitt lilla öga. Sjukvårdsupplysningen trodde att det nog bara var ett sprucket blodkärl i ögat, men ögat känns så obekvämt och därav känner jag mig lite eländig. Vill bara gömma mig, blunda hela tiden (gör mindre ont då) och låta ögat vila. Väljer att inte visa en bild på mitt onda öga...vill inte skrämma slag på er =)

Jag hoppas innerligt att det röda försvinner snart...framförallt då vi har en stor personalfest på lördag!

Nej nu ska jag sluta att klaga och mysa i soffan framför en film istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0