Finbesök...

Snart är min första lediga helg på sex veckor över...Den gick alldeles för snabbt! Så går det när man har roligt och får mycket gjort. Igår (lördag) städade jag lägenheten flitigt. Sen kom min syster på besök med lilla Otto. Han måste ju få se hur hans moster bor =) Det var väl lite svårt att tyda vad han tyckte...Men jag får fråga honom igen om några år, haha.

Vi myste lite här i lägenheten i några timmar. Sen tog vi en promenad in till stan, handlade middag och fortsatte hem till dom. Så det blev en mysig lördagskväll med god mat och mys med Otto och systra mi!

Min söndag har spenderats i soffan till en början. Tog mig i kragen och åkte till gymmet och körde ett pass BodyBalance nu framåt kvällen. Riktigt skönt med lite poweryoga såhär på söndagskvällen...

Hoppas det leder till att den kommande veckan blir bra...att jag hade en så bra helg =)

Mamma Malin och lilla Otto på min säng här hemma...söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0