Alltid nåt...

Jag blir så trött på att jag under dagarna får en massa roliga idéer om bloggen, men dom försvinner från mitt minne så snabbt så jag inte ens hinner skriva upp dom eller lägga in det på bloggen. Så nu när jag tänkte uppdatera bloggen så är det helt tomt i huvudet...typiskt.

Men jag kan i allafall berätta om min dag. Dagen började helt fel. Hade möte med min tränare på mitt gym. Försov mig och kom lite försent. Sen insåg jag att han inte bara ville prata med mig utan att han även ville visa några övningar på gymmet. Så jag fick vara lite aktiv i min vanliga kläder...jag behövde bara göra lite på några maskiner,men det kändes... Efter det åkte jag till min syster. Sen gick vi ut på stan och kollade i lite affärer. Hon behövde lite hjälp, det underlättar ju att någon tar hand om den lille så lilla mamma kan prova kläder i lugn och ro. När jag kom hem från stan så var jag helt slut, vet inte varför men jag gick i allafall och la mig en stund och läste. Det resulterade i att jag somnade och sov i närmare två timmar. Inte så smart då jag brukar ha svårt att somna på kvällarna...hm...

Imorgon är det jobb. Efter jobbet ska jag på bio med Elina och äntligen se "Flickan som lekte med elden". Ett måste om man har sett första filmen känns det som.

Nu är det inte längt kvar tills Twilight-New moon har premiär! Längtar.
Någon som har sett "Fame"-filmen? är lite sugen på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0