Ledsen, men det funkar inte...

Sitter vid datorn samtidigt som jag sneglar mot tv:n. Första semifinalen av Eurovision Song Contest sänds just nu på SVT.

Jag är ledsen men jag har aldrig tyckt om Malena Ernmans låt. Så är det bara! Jag klarar inte ens av att lyssna på den. Det känns ovanligt nog som att jag inte bryr mig om Sverige går vidare till finalen eller ej. Aja Sverige ska väl inte behöva skämmas genom att inte ens gå till final. Men om Malena skulle vinna (vilket jag inte tror kommer hända), så kommer jag inte känna mig det minsta stolt. Snarare skulle jag nog tycka att det är rätt pinsamt...



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller helt med dig angående Malenas låt! Inte bra!! får passa på att grattulera till jobbet! =D kram!

2009-05-14 @ 09:35:29
Postat av: tess

word! och ja grattis till jobbet:)

2009-05-15 @ 22:40:58
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0