Klassresan...

I torsdags var det dags för den efterlängtade klassresan runt Siljan, som jag och Emelie hade anordnat! Bussen började rulla ut från skolområdet strax efter 08.00. Så här såg vårt schema ut:

- Första stoppet: Hotell Dalecarlia, där alla åt en underbar frukost!
- Sen stannade vi vid två utsiktplatser, en i Plintsberg och en i Rättvik (Vidablick).
- Besök vid Nittsjö Keramik.
- Guidning vid Dalhalla.
- Guidning vid dalahästtillverkningen i Nusnäs.
- Lunch i Mora (matsäcken fick ätas i bussen då det regnade ute)
- Klassfoto vid målgången av Vasaloppet =)
- Sen rullade bussen hem igen, via Sollerön...

Väldigt bra dag. Tyvärr så började det regna under guidningen i Dalhalla. Men vårt humör dalade aldrig! En riktigt bra och lyckad dag måste jag säga =)

Klassresan i bilder:




Fler bilder finns på min facebook (för er som är vän med mig där)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0