Helgen som var...

Egentligen så har jag inget liv för tillfället...Spenderar all min tid i skolan och i min lägenhet (några enstaka gånger på campingen med klassen eller hos mamma & pappa)...Har inte riktigt tid med något annat liv just nu. Men i helgen har jag i allafall försökt göra andra saker...

Dagarna har som vanligt spenderats i skolan men på kvällarna försöker vi hitta på saker. I fredags träffades vi och spelade lite spel, bara umgicks..riktigt skönt. Igår (lördag) var det Eurovision Song Contest- fest för hela slanten! Vi satte poäng på alla låtarna och varvade poöängsättningen med lite "tequilarace" (blev vin för min del). En riktigt bra kväll var det...vi behövde verkligen den urladdningen!

Idag har jag, Emelie och Jessica varit i Borlänge och shoppat en kort sväng. Jag köpte en klänning att ha på min examensredovisning. Jag hade verkligen inte råd egentligen...men denna gång hade jag faktiskt inget val!

Nu sitter vi här i skolan igen...som vanligt. Imorgon ska jag ha min första träning på scenen inför redovisningen. Tänker nog bara känna på tekniken lite...snacka lite skit i mikrofonen så jag blir van vid den!

Hoppas ni har haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: syster malin

min helg har varit underbar, tackar som frågar =)

2009-05-17 @ 23:34:46
Postat av: Sara

Haha söt du är. Du har ju fått umgås med vår lilla mamma i helgen! Hoppas körningen med henne gick bra.

Saknar dig!

2009-05-18 @ 13:51:34
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0