Examen

Härmed kan jag nu presentera mig som "Sara Lind, dekoratör/kommunikatör".

Idag tog vi examen!! Känns väldigt konstigt men även roligt. Under den senaste veckan har vi gråtit, skrattat, druckit, blivit imponerade av klasskamraterna, kramats och tänkt tillbaka på våra två år tillsammans...med ett leende på läpparna!

Jag är uppriktigt sagt VÄLDIGT imponerad av min underbara klass. Alla har verkligen levererat helt otroligt bra examensredovisningar! Jag är så glad att jag har lärt känna dessa personer... Jag har fått vänner för livet.  Jag kommer att sakna alla otroligt mycket! Men jag vet att vi kommer att höras och träffas snart igen... Nu j-vlar ska vi ut och regera på arbetsmarknaden!


Kommentarer
Postat av: Hanna I

Grattis till dig...och grattis till mig!

Fy fan vad vi är bra!



Helt klart var hela klassens redovisningar grymma och nästa års klass har lite grann att leva upp till!

vi hörs vännen!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0