Back in school

Då var det dags för slutspurten då! Imorse klockan nio satt större delen av klassen på plats i klassrummet och blev välkomnade av lärarna. Det är nu det gäller...Fyra veckor kvar! Något som är skönt är att det känns som om alla i klassen stöttar varandra inför redovisningarna av ex-jobben. Allt kommer att fungera så mycket bättre om alla peppar varandra!

Idag överöstes vi med information om de kommande veckorna. Alla lärare och föreläsare gav och kommer att ge oss en massa bra tips och råd. Det värsta är att jag bara blev mer nervös av alla råden. För det hela kändes så nära...dendär redovisningen som jag har våndats över i ett år nu...Den kommer att äga rum om mindre än tre veckor! Usch jag måste chilla ner och fokusera på slutrapporten. En sak i taget.

Min klasskompis Ida klippte mig idag. Blev nöjd, som jag alltid blir när hon klipper mig! Hon är duktig hon. Skönt att få bort håret i nacken igen...Nu återstår bara en färgning av håret, sen är jag nöjd för tillfället!

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0