Återkommer snart...

Det händer så mycket nu med alla redovisningar, den kommande avslutningsfesten och examen på fredag...så jag har inte haft tid att sitta här och blogga. Men jag har mycket att skriva om och många bilder att visa! Sen lovade jag ju för flera dagar sedan att lägga upp bilder från mitt examensarbete här på bloggen...jag lovar att det kommer. Måste bara avsluta skolan först!

Mellan varje redovisning så har vi pauser. När det har varit fint väder så har vi legat ute i gräset och myst. Idag, när det är kallt och grått så sitter vi här inne i datasalen och surfar på rasten.

Så här såg det ut i förrgår under en paus. Angelica såg verkligen somrig ut =)


Kommentarer
Postat av: tess

heej! vad underbart med examen, grattisgrattis i förskott! hur känns det nu då? när drar du till karlstad? jag kom på en sak, du har kvar mina barstolar va? kram t!

2009-05-27 @ 14:03:14
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Sara

Det känns lite konstigt med examen, men det ska bli skönt att börja jobba igen! Jag flyttar till karlstad direkt efter midsommar. Vet inte hur snabbt jag kan bli av med lägenheten här än. Jag lovar att se till att du får tillbaka dina stolar. Är det nåt mer du har lämnat kvar?

2009-05-27 @ 15:58:44
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: tess

ja jag förstår det! grattis igen nu när du tagit examen på riktigt:) kul att få komma ut och jobba på riktigt med det man utbildat sig till, hoppas att du kommer att trivas och få det kul i karlstad! var ju där i helgen en sväng, fasiken vilken trevlig stad det är! kom bara på barstolarna eftersom vi ska skaffa ett sånt bord till köket, hade helt glömt bort dom:) tror inte att det var något mer vad jag kommer ihåg, kan inte ha varit nå speciellt viktigt isf:) ses vi på midsommar? kräftskiva?

2009-06-02 @ 10:08:25
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0