Våga Vägra Vinter

Jag pallar inte med dessa svängningar i temperaturen! Idag har det äntligen varit lite vårsol här. Självklart tog jag mig en promenad i solen och sen fixade jag lite tapetprover. Premiär för mina solglasögon blev det också! Usch, jag behöver verkligen köpa nya...

När solen låg på mitt fönster (på min termometer) så låg temperaturen på ca 10 plusgrader. Nu på kvällen när mamma skjutsade hem mig så var det 10 minusgrader. Orka med dessa skiftningar! Kom igen nu våren...dags att komma fram nu! På riktigt...

Woopiii, Leksand vann sin första match i kvalserien ikväll. Inte alls otippat, förstod att dom skulle börja vinna när dom slapp pressen på att gå upp. Synd att dom inte kunde börja vinna tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0