"Tack för mig-kaka"

Gårdagens match vill jag knappt prata om. Den förlusten var pinsam, deras spel var pinsamt och jag skulle vilja föreslå till Leksands IF att sluta snacka om att "i år ska vi upp" inför varje säsong. Sluta sätta press på sitt egna lag och börja tänka långsiktigt istället, bygga upp ett riktigt bra lag. För nu är kvalserien en återkommande mardöm för klubben...som sätter griller i huvudet på spelarna, på helt fel sätt. Aja, nog om det!

Har precis bakat. Känner mig riktigt duktigt nu! Imorgon är min sista dag på min praktik på IKEA, känns riktigt tråkigt för jag trivs så bra med jobbet och alla mina kollegor! Kommer verkligen sakna dom. så därför tänkte jag bjuda på något gott på eftermiddags fikat imorgon. Jag har gjort mammas goda chokladrutor med kokos...har tagit en lite smakbit, dom smakar gott men inte som mammas men det får jag ta. Vill ju inte att mina kollegor ska tro att jag har köpt dom, utan att dom faktiskt är hembakade =) Jag hoppas dom "går hem" imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0