Framtiden

Nu ligger jag knappast på "latsidan". Jag målar, river tapet och fixar med allt annat med exjobbet. Själva rapporten har väl blivit lite bortglömd, men den har jag tid med sen. Nu lägger vi på ett extra kol för att bli klara så tidigt som möjligt! Jag gör allt för att undvika att bli alldeles för stressad på slutet. Just nu ser det bra ut =)

Samtidigt som jag jobbar med exjobbet så försöker jag fixa jobb inför sommaren/framtiden. Just nu siktar jag in mig på sommarjobb, då de flesta företag/butiker inte anställer "riktigt" personal under den här tiden av året. Än så länge går det inge vidare... Har mailat väldigt många, har ringt en del. Så jag vill få lite svar nu. Men jag ger inte upp, någon måste väl vilja ha mig??!!

Om någon av er där ute hör om något jobb som skulle kunna passa mig, så snälla snälla hör av er till mig!! Jag söker jobb som inredare, dekoratör eller säljare...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummarna för att du får något som du vill!!!

2009-03-30 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0