Confused...

Jag är så förvirrad. Satt och pratade med en kollega efter jobbet idag, om framtida jobb och min planer. Jag var redan panikslagen innan...hur det blir med jobb i sommar och i framtiden. Fan ta att jag blir färdigutbildad ett år som detta...ett år där det knappt finns några lediga arbeten alls!! Mitt första mål är självklart att fixa jobb inför sommaren...men sen då? Har ju räkningar att betala...och det är rätt svårt att få jobb där jag vill, men självklart tänker jag göra mitt bästa!

Önskade att jag kunde lösa det här, så jag enbart kan koncentrera mig på mitt exjobb nu under mina två sista månader på Entreprenörskolan i Leksand...hm...Känner stressen och pressen komma smygandes i rasande fart!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner igen mej Sara!!! Mkt mkt..

Men det brukar lösa sig, jag hoppas verklige att dte gör det. Kan ju inte räkna med drömjobbet på en gång... Inte ja iaf som vill va kvar i Gävle.



Hoppas allt e bra! Saknar dej!

2009-03-11 @ 22:46:36
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0