VIKTIGT!!

Har helt glömt att berätta en rolig sak för er!

Det första avsnittet av Mästarnas Mästare sändes ju förra tisdagen (del 2 sändes igår). Dagen efter det första avsnittet så fick jag ett mail från Micke på SVT som var med oss nere i Spanien. Det var sjukt många som kollade på det första avsnittet!!! Otroligt många. Jag hade blivit förvånad om det hade varit runt 800 000-900 000 pers som hade kollat på det...

MEN det var faktiskt 1,5 MILJONER personer som hade kollat på det första.
Så coolt!

Så nu uppmuntrar jag ALLA att fortsätta att följa denna programserie, så det beslutas att det blir en säsong 2. För då kanske jag får åka iväg igen....*håller tummarna*.



(Om ni har missat något avsnitt så är det bara att gå in på svt.se och kolla där istället)

Gå även in på hemsidan, Mästarnas Mästare och kolla på produktions informationen. Kolla vem som står med i början på listan =) Sååå coolt. Ni kanske tycker att jag skryter eller så...men jag bryr mig inte!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0