Sthlmsvistelsen

Fem dagar hinner man mycket på. Är helt slut efter veckan i Sthlm. Vet inte varför, men det känns som om jag har flängt runt en massa!

Slutfesten. Träffa mormor och bror med familj. Formexmässan med klassen. Studiebesök med klassen. Examensmiddag för nyblivna barnmorskan i släkten (min svägerska). Shopping.




Mest otippat under veckan:
Vi strosade runt på Drottninggatan bland affärerna. En kille gick förbi mig som var helt blåmålad i ansiktet och håret(men hade vanliga kläder på sig). Precis som Robinson-Robban (under någon RobinsonFinal). Jag tittade lite extra och såg att det faktiskt VAR Robban! Herregud, att han inte har vuxit upp än...stackare!

Kommentarer
Postat av: emma

hahah hur tycker Robban att det går?! :P

2009-01-19 @ 13:53:38
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0