Premiären

Igår hade vi slutfest för Mästarnas Mästare! Det var verkligen hur roligt som helst att äntlgien få träffa alla igen...Man märkte att vi hade bott väldigt nära inpå varann där nere i Spanien, för vi hade tydligen väldigt många internskämt och sjukt bra kommentarer i bagaget. Haha, åh va jag skrattade...En riktigt bra kväll var det i allafall! Jag hoppas verkligen att programmet blir en succé, och att dom väljer att göra en till säsong. För då vill jag verkligen vara med igen!!!

Länken till första avsnittet av Mästarnas Mästare, om ni vill se det, finner ni här!

Nu är jag hemma hos min bror, ska sova här inatt. Imorgon så ska jag mötas upp med klassen och avverka några studiebesök. Vart vet vi inte än...men men vår lärare har nog koll på det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0