Med en smak av "bananlack"..

...sitter jag nu i soffan framför Let's Dance och myser. Orkar inte ta tag i städningen just nu...skjuter på det lite till! Var hos tandläkaren idag. Blir kallad dit typ vart tredje år, behöver inte gå dit så ofta. För jag aldrig har några problem med tänderna (peppar peppar), vilket är riktigt skönt. Men tandläkaren avslutade i allafall med att måla på just "bananlack". Man får såna flashbacks när man känner den här smaken i munnen...

Annars så har vi en uppgift i skolan nu, som jag jobbat med under hela dagen idag. Vi ska göra en bildboard (kollage) över hur vi vill att vår drömbutik ska se ut. Jag tänkte mig något i stil med en inredningsbutik som har en rätt ung, pop-rockig stil med coola och annorlunda produkter. Inte för att jag har tänkt att öppna en sådan butik i verkligheten...men det är kul att låtsas! Lägger upp bilder i veckan, när bildboarden är klar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0