Hatkärlek?

Jag kan inte bestämma mig vad jag tycker om låtskrivaren Andreas Carlsson. Tycker jag att han är snygg och trevlig eller tycker jag att han bara är sliskig och vill visa hur mycket pengar han har? Fast det är väl typiskt svenskar, att tycka att folk som skryter om sina pengar och bilar är sliskiga...

Nej, jag kan inte bestämma mig. Men fina ögon har han i allafall. Och jag undrar verkligen hur hans och Hanna Graafs barn ser ut (jo jag har faktiskt hört att dom har barn)..för den ungen måste ju vara hur söt som helst =)


Jag snokade mig in på Hannah Graafs blogg och hittade några bilder på hennes barn. Hon hade minsann två små söta pojkar. Men man fick inte låna bilder från den hemsidan, vilket jag självklart respekterar.

Kommentarer
Postat av: emma

Men gud hade ingen aning om att dom hade barn... haha! Var tvungen att gå in å kika ja me ;P

2009-01-28 @ 22:25:09
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0