Ynklig

Hej allihopa därute!

Jag mådde inge bra alls imorse när jag vaknade. Så jag stannade hemma idag med...Just nu gör huvudet väldigt ont! Men jag hoppas på att det går över efter en natts sömn. För jag vill inte vara borta från jobbet nå mer nu. 1,5 dag är för mycket...ja jag vet att jag inte kan rå för att jag är sjuk. Men jag vill inte missa så mycket...

Herregud ni skulle se min utväxt...jag måste verkligen färga om mitt hår. Usch det är inte alls snyggt. Önskade att jag kunde färga mitt eget hår, men icke då. Om jag jobbar imorgon så tänker jag nog ta en sväng förbi stan påväg hem och kolla om frisören som jag gick till förut (när jag bodde i sthlm), har en tid för en färgning. Håll tummarna!

Fan jag hatar att känna mig så här ynklig, som jag gör när jag är sjuk. Stackars lilla sara, huvudet väger ton och jag ligger och vilar på en oskön bäddsoffa. Hm...

Kommentarer
Postat av: syster

åh vad jag längtar, längtar, längtar.... saknar dig såååå.

2009-02-25 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0