To close...

Ibland är man en sån typisk "rädd" svensk. Rädd för folk som står för nära i rulltrappan. Folk som sätter sig bredvid en i bussen när det faktiskt finns många lediga säten!! haha det sjuka är att det är bevisat, att (vissa) svenskar är så...

Jag trodde att jag var ganska "orädd" av mig, att jag inte brydde mig så mycket och att jag inte behövde mitt "space"! Men ack så fel jag hade idag. Jag stod i rulltrappan idag påväg upp från tunnelbanan. Insåg snabbt att jag stod mitt i en skolklass. Som vanligt hade jag ställt mig de "obligatoriska" två trappstegen ner, efter personen framför mig. Men tjejen som kom efter mig ställde sig på trappsteget direkt bakom mig. Waoooo, to close girl!! haha kan inte fatta att jag blev så obekväm. Jag höll hårt i min handväska. Stirrade rakt fram. Tyckte det var jätteobehagligt! fjantig jag är... I allafall så tog jag ur min handsfree för att tjuvlyssna lite vad tjejerna pratade om (de som stod ovanför mig och nedanför mig)..De talade franska. Men SJÄLVKLART...att dom var fransyskor. De är kloka de, som inte bryr sig om våra fåniga "normer".

Haha ibland skäms jag över mig själv...

Kommentarer
Postat av: Ella

haha Sara de DAR kanner jag igen kan ja saga. fransmannen de vet dom. lika britterna har faktiskt kan ja saga, mkt vanligare (med tva prickar over a:et) an oss svenskar ocksa.. vill inte aka hem men 3veckor gar fort a sen e jag tillbaka i sverige och "mitt space" :D

2009-02-17 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0