Snart är det över

Nu sitter jag i skolan igen, som vanligt. Det är snart dags för redovisning av vår "drömbutik". Fick en rätt tidig kväll igår, blev bara 10 timmar på skolan igår. 09.00-19.00. Ska bli skönt att få den här redovisningen gjord nu...men igår när jag skulle sova så insåg jag att det här är sista redovisningen vi gör innan hela exjobbs-yran drar igång sen längre fram i vår. För vi är ju på praktik under i princip hela våren...Usch villken panik jag får! Sista träningen innan man börjar förbereda sig för den STORA redovisningen....pust.

Aja, nu ska jag koncentrera mig på det här. Jag lägger upp bilder på min bildboard senare idag. Är f-n nöjd den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0