Premiär

Nu kommer nog vissa av er att rynka på pannan och tycka att jag är lite konstig. Men jag har aldrig smakat på en "Ben & Jerry"-glass. Så ikväll tog jag och Emelie tag i saken och inhandlade varsinn glasslåda. Därefter tog vi bilen till campingen (där klasskamraterna bor) för att umgås lite med kompisarna, sista kvällen innan vi skiljs åt i ca tre månader.

Efter första tuggan fick både jag och Emelie ett STORT leende på läpparna. Det är ju farligt gott ju!! Aaaaah, mums. Haha lägg märke till att jag min vante på mig (glassen var jättekall att hålla i).



Efter att ha pratat om lite upprörande samtalsämnen i de olika stugorna, så valde jag att mysa till det lite när jag nu kom hem. Så det blir lite nya "The Hills"-ansnitt på datorn och min "Ben & Jerry"-glass i handen.



Godnatt mina vänner!
(Förresten så gick min redovisning asbra idag. Fick riktigt bra feedback från mina lärare!!)

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Du har ju visst smakat Ben & Jerrys. Jag bjöd dig på det när vi var i sthlm förra året o kollade på mello, du var måttligt road, tyckte inte det var värt 50 spänn. Eat your own words... moahahaha. Till slut vinner Ben & Jerrys ALLAS hjärtan

2009-02-05 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0