Iväg igen...

Måste erkänna att jag är lite less på att åka iväg hela tiden. Hemma några månader, borta på praktik i några månader osv osv...Det sjuka är att jag alltid trivs extra mycket i min lilla lägenhet då jag ska iväg igen. Min säng är så grymt skön och jag ser inte fram emot att sova på en bäddsoffa i 6-7 veckor i Stockholm. Jag kommer säkert att trivas på min praktikplats, det tvivlar jag inte på! Men dendär bäddsoffan...grr... Eftersom att jag ska åka bil till Stockholm med Micke, så tänkte jag faktiskt ta med mig min Tempur-kudde, så mitt huvud får ligga skönt under den här tiden!

Emelie var förbi här nyss och sa hejdå innan hon åkte ner till Linköping på praktik. Vi har det verkligen inte lätt just nu. Måste skriva en lista på vad som måste göras under dehär veckorna, fram tills exjobbs redovisningen, och när allt måste göras. För om jag inte gör det så kommer jag att tappa kontrollen! Believe me...

Nej nu ska jag börja känna pepp för bilresan ner och för praktiken!


Det har tydligen vräkt ner en massa snö här i Leksand inatt. Runt 2 dm. Hoppas dom har plogat vägarna, så det inte tar alltför lång tid för oss att åka ner till stan idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0