Färg och form

Efter jobbet åkte jag raka vägen in till stan och gick till en frisör. Äntligen fick jag färga mitt hår och klippa min kära lugg igen. Mitt hår växer otroligt fort, så när luggen blir för lång och jag inte orkar klippa den själv så blir det snedlug för hela slanten! Men nu har jag äntligen fått tillbaka min raka lugg.

Ah jag älskar doften av nyfriserat hår. Finns inget skönare än att få håret schamponerat av en frisör och sen att dom kletar i en massa väldoftande produkter. Så nu sitter jag här och doftar på mitt hår. Love it!



Längtar såå mycket tills imorgon efter jobbet! För då kommer jag att få träffa systra mi. Det var alldeles för länge sen nu...åh va jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad söt du är gumman.

2009-02-26 @ 22:13:21
Postat av: Sofia

Va fin du blev i håret!! supersnyggt!!

2009-02-26 @ 22:51:48
Postat av: Maja

SötSara =)

2009-02-27 @ 11:08:32
Postat av: Emma

nice saraaaah!!! :D

2009-02-28 @ 11:51:34
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0