Julen 2009

Har varit katastrofalt dålig på att uppdatera bloggen den senaste veckan, så nu tänkte jag uppdatera er lite...

Det var underbart att få komma hem till Leksand. Jag njöt verkligen av varje sekund med familjen och vännerna. Umgicks väldigt mycket med familjen när jag var hemma, har saknat dom så mycket. Vi har även spelat en hel del Wii. Bror min köpte Wii Resort på annandagen så då spelade vi ännu mer. Herregud vad roligt vi har haft det och vilken träningsvärk jag har fått =) Längtar tills jag får träffa dom igen...och snart kommer det ju en till liten bebis som man får gosa med!

Vännerna då? Åh mina underbara vänner. Som jag har saknat dom! Tyvärr hann jag inte träffa dom så mycket som jag hade velat. Vi festade ihop på juldagen och det var sjukt roligt. Det är så skönt att vi alltid är lika tajta även om vi inte träffas eller hörs varje dag... Det mina vänner är RIKTIG vänskap! Saknar verkligen mina vänner...

Lite pics från julen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0