Vill också

Det har länge varit känt att det kommer en säsong 2 av Mästarnas mästare på SVT. Jag läste nyss att säsong 2 ska spelas in på Malta nu i september. MALTA! Jag är nu ännu mer avundsjuk på alla som ska få åka med ner och spela in det denna gång. Under våren har jag vid flera gånger hört av mig till projektledaren för programmet och visat att jag gärna åker med igen. Dessvärre har jag inte fått något direkt svar, så jag antar att svaret är ett nej...När vi spelade in första säsongen så åkte jag ju dit som praktikant, fick allt betalt...resa,boende och mat (inte lön). Men om jag skulle ha åkt med denna gång så hade jag ju velat få lön för mitt jobb, nu när jag är klar i skolan.

Det hade varit så himla roligt att få åka med igen, men jag förstår dom. Det kanske inte behövs en rekvisitör under hela inspelningstiden denna gång. Hade gärna åkt om det inte vore för att jag ju ska jobba på Ikea och gulla med min (då) nyfödda systerdotter/systerson...

Jag får istället drömma mig bort till tiden i Alcalá La Real (spanien), som praktkant Sara under inspelningen av MM säsong 1. Regnet, blåsten, vännerna, skratten, de långa dagarna, upplevelserna, symaskinen och de farliga vägarna...



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer sakna dig där nere!

2009-08-15 @ 00:05:50
URL: http://litenstark.blogspot.com
Postat av: Sara

Kommer sakna er också. Är det samma gäng som åker ner igen eller? Jag är så fruktansvärt avundsjuk på er. Vill otroligt gärna också åka dit. Önskar att dom bara kunde inse att dom behöver mig där nere =)

2009-08-16 @ 18:31:22
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det önskar jag också att dom kunde inse! Tor att det i stort sett är sama gäng som sa med ner, förutom lillsnutten o Claes som åkte till robinson istället o Per typ, sen så tror jag att alla andra sner, ja just det Tanja ska inte heller med ner.



Kommer vara så tomt utan dig!

2009-08-16 @ 19:01:17
URL: http://litenstark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0