Frillan

Var som sagt och klippte mig. Har inte klippt och färgat mitt hår sedan någon gång innan examen i slutet av maj. Mitt hår växer fort ska ni veta, vilket innebär att min utväxt ser hemsk ut efter bara några veckor!  Tänk då hur mitt "garn" såg ut nu innan jag fixade till det....shit alltså...

Jag har ju en såkallad "bob-frisyr". Ni vet, kort i nacken och längre fram. Iallafall så har inte många frisörer lyckats få till det som jag verkligen vill ha det. Men igår, Marie (som jag "känner" sen tidigare, men som jag inte visste va en frisör) lyckades verkligen. Är toknöjd!! Äntligen blev det EXAKT som jag ville ha det. En stor eloge till henne. Henne vill jag klippa mig hos igen...bra skit.



Satt och kollade igenom några av filmerna från våra examensredovisningar här om dagen. Fan vad jag saknar min gamla klass. Speciellt nu när jag vet att skolan är i igång igen med nya elever. Saknar klassen sjukt mycket ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Hanna I

Vet vad du menar...saknar klassen jag också! Känns konstigt att inte träffa alla nästan varje dag...

Postat av: Hocka

Åhhh, jag med. Visst känns det konstigt att veta att en massa andra springer omkring på VÅRT ställe och rör VÅRA saker :) Vad sägs om att samla ett gäng i vår och kolla på en massa examensredovisningar och umgås? Vore inte det kul?!?! Kram!!!

2009-08-30 @ 16:05:19
URL: http://hocka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bild!

2009-08-30 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0