En annorlunda helg

Igår morse när jag satt på bussen påväg till jobbet så mådde jag inte alls bra. Mådde illa och var påväg att svimma. Detta tillstånd fortsatte då jag hade börjat jobba. Fick hålla mig i säljdisken och göra så lite som möjligt. När jag hjälpte kunder så gick det bra, då jag tvingades att skärpa mig... Fick i mig lite mat vid lunch och började må lite bättre. Men det kom i vågor under hela dagen. Klarade i allafall att jobba hela dagen ut (behöver pengarna). Mådde rätt okej när jag kom hem så jag gjorde i ordning mig och åkte iväg på kräftskivan...

Det är min kollega Karin som hade dragit ihop en kräftskiva i hennes föräldrars hus. Det var en riktigt trevlig kväll, var länge sen jag hade så roligt. Träffade en drös med sköna människor där. Mådde rätt bra under kvällen, kanske för att jag tog det väldigt lugnt!! När jag kom hem så somnade jag så fort jag la huvudet på kudden.

Imorse när jag vaknade så mådde jag INTE bra. Och nej, jag var inte bakfull...jag känner mig kropp bättre än så! Jag mådde värre än igår. Svag, yr och mådde illa. Så jag sjukanmälde mig och sov i 5 timmar till. Nu ligger jag här i soffan och har precis kollat klart på Ice Age. Känns lite bättre nu. Ska prova att ta en promenad och se om lite luft gör susen.

För imorgon är det dags för jobb igen och jag har inte råd att vara sjuk nå mer!

Tack för en grym kväll igår Karin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0