Det flyter på

Min blogg är påväg att bli nischad till en "gud vad dålig jag är på att uppdatera bloggen"-blogg. Det börjar bli riktigt illa nu. Ska försöka skärpa mig!

Jag har ca 3-4 veckor kvar på mitt sommarvik på ikea. Sen börjar jag på ett nytt kontrakt, på varannan helg i kassan. Som förhoppningsvis innebär en massa extrajobb! Det ordnar nog sig...

Det börjar dra ihop sig nu...Snart är man moster. eller snart och snart...Det är ca 3,5 vecka kvar tills plutten beräknat ska komma. så vi får se när det sker! Mysigt ska det i allafall bli. När väl ungen är ute, för nu lider jag bara med min syster som måste konka runt på den där stora magen! Önskar att jag kunde bära den åt henne lite då och då. Så hon får en paus...

Rebecca, känner du dig laddad för en sån här mage? =)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hmm.. njae inte direkt...

2009-08-05 @ 21:16:13
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0