Åter i form

Efter två sjukdagar och en ledig dag så känner jag mig nu pepp igen. Mår bra och ser fram emot tre lååånga jobbdagar i rad nu. Skönt att veta att det ska börja rulla in lite mer cash igen. Har inte råd att vara sjuk!

Inget nytt på systerbarns fronten än! För er som undrar... Lillknodden vill inte ut än!

Pratade med Joanna idag. Saknar minsann den tösen! Inom en vecka så flyttar hon till Örebro, vilket betyder att hon kommer att bo betydligt närmare mig igen. Så nu har jag ännu mer anledning att åka till Örebro någon helg och parta lite! Men jag skulle inte direkt klaga om någon av vännerna tog beslutet att flytta hit till Karlstad istället! Sveriges mysigaste stad ju, perfekt storlek! Jenny....känn ingen press alls...*host*. Se till att fixa jobb och flytta hit =)

Annars gör jag inte mycket annat än att jobba, sova, äta och väntar på lönen...hoppas hoppas hoppas att den är stor och fet denna månad!!!


Älskar den här bilden på de blivande föräldrarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0