Uppdatering

Jag har inte haft tid under de senaste tre dagarna att skriva här på bloggen, så nu tänker jag uppdatera er lite vad som hänt.

Tisdag till onsdag var jag ju som sagt i Karlstad. Det blev kort och intensivt må jag säga! Hade intervju på IKEA (sommarjobb som säljare) mellan 8-12 på onsdagen. Låter kanske lite konstigt med en så lång intervju. Men det bestod av olika moment. Enskild intervju, gruppintervju, rollspel och gruppdiskussion. Ja efter den dagen så borde dom ha en klar bild över vem jag är! Man gick från att vara jättenervös, till att bli lite lugn och sen jätte nervös igen....upp-och-ner hela dagen. Men nu har jag verkligen gjort vad jag har kunnat! Det kändes rätt bra men man vet ju aldrig. Jag får besked om 1,5 vecka...

Exjobbet rullar vidare. Inte så mycket kvar att göra praktiskt nu. Lite småsaker bara. Sen är det ju att lägga all energi på att skriva klart slutrapporten och komma på någon riktigt bra idé till min redovisning! Det är inte det lättaste kan jag lova.

Jag har hittat en lampa på internet som vore perfekt till att hänga ovanför matbordet. Efter många samtal så har jag hittat en butik i Karlstad som har den inne. Så imorgon när vi ska åka till Karlstad och hjälpa syrran att flytta så får jag smita iväg en sväng och köpa den! Äntligen har jag lyckats hitta den...hoppas bara att pappa godkänner priset och att den faktiskt kommer att passa bra på sin plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0