Undra va jag sa...

Jag har funderat på en sak... När man blir väckt av att telefonen ringer, så talar man inte direkt i sammanhängande meningar har jag märkt. T ex imorse när jag blev väckt, så var jag så yrvaken att det nog tog någon minut innan jag hade kontroll på vad jag sa. Haha, fast det märktes nog inte!

Ja annars då? Jag/vi jobbar på för fullt med golvet här hemma. Vi trodde nog aldrig att det var såhär svårt att lägga det! Golvet är superfint men själva låssystemet i golvet suger. Men vi försöker arbeta runt det så gott vi kan...

Jag har fortfarande inte bestämt mig angående långfredagen. Stanna hemma med familjen (som äntligen kommer hem igen) eller åka till Sälen över dagen med mina vänner. Jag velar fram och tillbaka hela tiden! Aja jag har någon dag kvar att vela klart på...Vi får se!

Kommentarer
Postat av: johanna...

Enligt snabba beräkningar från min sida är det klart du ska med!!! Det är en dag i sälen och familjen lär väl vara hemma lörd, sönd å måndag också. Så kommer de säkert på torsdag. Det blir ju mer än vad jag träffar mamma på ett halvår... =) Följ med!!

2009-04-07 @ 14:11:46
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0