Tråkigt i solen

Jag är så uttråkad. Har pluggat nästan hela dagen. Och nu vill jag göra något roligt. Men det är så ensamt i Leksand. Den enda nära kompis som bor kvar här har fullt upp med jobb hela tiden. Är väl lite avis på att hon drar in storkovan...Men jag har sååå tråkigt just nu. Haha nu får det INTE tolkas som att det är hennes fel att jag har tråkigt, verkligen inte....jag har nog bara lite dålig fantasi, haha =)

Aja får väl bli att hyra film och krypa ner i soffan med mitt täcke...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hyr fortress med christopher lambert, grymt bra film.

2009-04-18 @ 21:00:07
Postat av: mathias "Johndel" hall

fan va jag glömmer att skriva mitt namn:)

2009-04-18 @ 21:01:28
Postat av: Sofia

Johan & Krostofer är ju hemma!! De är bra att kolla på film med!

2009-04-18 @ 21:40:20
Postat av: Sara

Nej du mathias, du har inte övertygat mig än att dom där filmerna är bra...malin verkar ju ytterst tveksam till dom. Tack för att jag fick sova hos er inatt förresten!

2009-04-22 @ 19:22:31
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0