Tålamod

Jag hatar att vänta! Ikväll kommer brorsan hem och jag ska även träffa alla vännerna. Vi har dragit ihop en liten kväll hos Maja, så man får tillfälle att träffa alla som kommer hem, samtidigt. Annars så har jag solat idag och gjort några ärenden på "stan".

Nu sitter jag hemma i soffan, städar lite och inväntar de första påskkärringarna. Vart är dom??? Såg några påvägen hem hit till mina föräldrar. Men ingen har minsann knackat på (vi har inte kopplat in ringklockan än efter att ha målat om den väggen) och lämnat ett halvhjärtat påskkort för att få ta en näva godis ur våran påskgodisskål...

När jag var yngre så gick vi minsann runt riktigt länge för att få ihop en massa godis! Jag är uppriktigt sagt lite smått besviken på barnen i vårat villområde....nu får dom skärpa sig och slänga på sig påskkärrings kostymerna!

Skålen står ju redo, full med godis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0