Sänkt

Hade några timmar mitt på dagen idag då jag var väldigt produktiv. Skjutsade min syster till tåget i Borlänge, handlade lite inredningsprylar och körde en liten omväg med bilen (älskar att köra bil). Men sen när jag kom hem så seglade jag ner i soffan. Och här ligger jag nu. Vet inte om jag ska "flytta" hem till min egen lägenhet ikväll eller om jag ska sova en natt till här hos mina föräldrar. Har ju i princip bott här när vi har arbetat som mest med ex-jobbet. Men vi får se om jag orkar packa ihop mitt pick & pack idag eller imorgon...

Usch det är många tankar och funderingar i mitt huvud nu. Så mycket jag måste göra, så mycket som är ovisst! Orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0