Intensiv flyttdag

Gårdagen startade med avresa mot Karlstad vid 08-tiden. Vi var framme strax efter kl. 11. Jag skyndade iväg och köpte lampan som jag hade lagt undan i en butik där. Sen åkte vi till syster och träffade hennes svärföräldrar och halva den familjen. Mycket trevliga människor!

Sen drog själva flytten igång. Det blev många vändor med hyrlastbilen. När det är två parter som ska byta lägenhet så blir det lite rörigt och tur var nog att vi var väldigt många! Men flytten gick jättebra och det hela gick väldigt snabbt också. Vi hann till och med ett besök på IKEA och även montera upp lite möbler innan vi (jag, mamma och pappa) började åka hemåt igen. Det blev en väldigt lång dag. Vi åkte från Karlstad vid 22.30 och var hemma i Leksand ca 02.00 inatt. Jag somnade på stört när vi kom hem!

Det var så kul att min bror med familj också kom och hjälpte till/hälsade på! Så vi hann leka lite med Anton (brorsonen) också. Han är för underbar!

Idag ska det fixas här hemma. Vi köpte lite mer saker på IKEA igår så jag har en del att göra idag =) Min deadline närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Mathias Hall

Ett stort TACK till hela familjen för att ni hjälpte oss...grymt snällt av er. Hälsa mor o far.

2009-04-26 @ 19:42:35
Postat av: Sara

Det gjorde vi gärna!! Det var så roligt att träffa din familj och träffa er =) Saknar er redan!

2009-04-26 @ 21:21:41
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0