Gamla minnen

Nu har jag spenderat någon timme på att läsa mina inlägg i min förra blogg. Tog aldrig bort den, är så roligt att gå tillbaka och läsa den ibland. Haha det är nästan pinsamt att läsa den...för att jag var såå mycket mer positiv i den bloggen! Usch va tragiskt, för under den senaste tiden så har jag verkligen varit alldeles för negativ i den här bloggen. Måste verkligen skärpa mig! Även om jag har det rätt tufft nu med tusen måsten så måste jag börja fokusera på de bra sakerna =) Jag behöver den positiva energin för att klara av allt nu...

Om ni har tråkigt någon dag och tycker om att läsa mina bloggar så kan ni läsa min gamla blogg här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0