Fartfylld vecka

Det känns som att jag är inne på slutspurten nu. Det kommer att kännas så igen när vi är i skolan och redovisningarna börjar närma sig... Men nu ligger allt fokus på att få klart den praktiska delen! Så jag kan fotografera allt och koncentrera mig helt på slutrapporten. Det är mycket exjobb-snack nu...sorry!

Imorgon ska jag åka till Stockholm, över dagen. Ska på en intervju på IKEA. Har inte sökt något speciellt jobb, utan IKEA vill ha lite koll på alla som är kompetenta nog för att jobba som inredare på ikea. Så när något varuhus ska nyanställa så har de en "ansökningbank" att hitta personer i. Så har jag i allafall förstått det. Något i den stilen. IKEA har höga krav på sina inredare, att de är kompetenta och duktiga. Så vi får väl se vad dom tycker! Det är alltid bra att visa upp sig på intervjuer och visa intresse. Sen får vi se vart det leder!

Tänk, om en vecka är jag tillbaka i skolan igen med alla mina klasskompisar. De sista veckorna kommer att gå alldeles för fort känner jag på mig. Det gäller att njuta av varje minut...

Nej nu ska vi lägga lite klinker och sen ska jag hem och sova. Har ju som sagt en låååång dag imorgon =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0