En bra påskafton!

Ja det var sannerligen en bra påskafton igår. Spenderade hela dagen med familjen och sen vännerna. Det  var ju helt underbar väder också!! Jag har inget att klaga på där inte...

Igår kväll blev det som sagt förfest hos Joanna (´s pappa). Det blev mycket prat, vin-pimplande, skönsång med SingStar (moahaha) och mycket fnitter. En riktigt bra tjejförfest måste jag säga. Det var såå kul att Mariah och Johanna kom förbi även om dom inte följde med ut. Men jag måste säga att förfesten var så mycket roligare än Lucky House (utestället vi gick till). Alltså, det var ju roligt att träffa en massa människor som man inte har sett på länge! Absolut! Men det  var som vanligt rätt mycket "smått" folk ute, dvs de som är 18-19 år och det får ju en bara att känna sig lite gammal =) Så jag och Maja kände oss rätt nöjda med kvällen när klockan var runt ett, så vi promenerade hem till mig istället. En bra kväll!

Några bilder från gårdagen (fler finns på f-book för er som är vän med mig där):





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0