Äntligen släpper det!

Söker sommarjobb dagligen. Har tappat räkningen på hur många ansökningar jag har mailat iväg och hur många samtal som jag har ringt! Men äntligen så släpper det lite på jobbfronten... Jag har blivit kallad på intervju till IKEA i Karlstad, som säljare. Jag ska verkligen ge allt på den här intervjun, jag har nämligen blivit riktigt sugen på att flytta tillbaka till Karlstad. Och IKEA vill jag verkligen jobba på! Så vem vet, det kanske blir en flytt till Karlstad i sommar om jag har tur....så håll tummarna!...men jag är mycket väl medveten om att jag slåss med hundratals om sommarjobb där...

Nä nu ska jag ringa min syster och fråga om jag får sova hos dom när jag ska dit. Stackars dom...dom bor nu i en liten etta och ska flytta några få dagar efter att jag är där (dvs kartongen överallt antagligen). Haha, jag gillar ju att packa så jag kan hjälpa dom med det som "tack för sovplatsen"!

Ah fan va skönt att i allafall få komma på intervju!

Kommentarer
Postat av: syster malin

vi har ALLTID en plats över till dig. Jag lämnar några tomma kartonger som du kan få roa dig med ;-) Jag tycker att det här är så roligt. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att du får jobbet.

2009-04-02 @ 13:38:39
Postat av: Jonna

Lycka till och kör hårt!

2009-04-03 @ 08:18:03
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Jessica

You go girl!

2009-04-03 @ 11:14:48
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0