Spinning around...

Upptrissad. Stressad. Taggad. Förväntansfull. Överväldigad. Längtan...så många känslor! Vet inte vilken som är mest dominant just nu. Jag brukar vara grymt bra på att ha många bollar i luften och hantera de flesta situationer som jag hamnar i. Men inte nu...vet inte vaför det är så. En massa skoluppgifter som ska göras på kort tid, saker som är riktigt roliga men som tar så mycket tid att utföra.

Är riktigt tidigt ute gällande mitt examensarbete, men ändå känner jag mig stressad. Det är helt sjukt! Måste lugna ner mig och ta en sak i taget. Annars kommer det här aldrig att gå...

Usch va jag är negativ. Ska ladda om med lite mat nu och lägga upp ett mer positivt inlägg!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2008-09-01 @ 20:55:33
Postat av: Jennifer

Tagga ner tjejen och ta det hela med lite ro! Föresten blir vi andra stressade för att du redan vet vad ditt examensarbete är...

2008-09-01 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0