På plats...

Nu ligger jag på soffan i lägenheten i Stockholm och gläds över mitt nya mobila bredband!

Resan ner hit gick bra. Blev dock lite stressigt när vi fick åka ersättningsbuss (isället för tåget) mellan Leksand och Borlänge. Men jag ska inte klaga, hann iallafall med tåget mot Stockholm.

Nu på kvällen har jag varit hemma hos min bror och hans familj. Lekte lite med bilar med lilla Anton och ätit god mat.

Imorn är det dags för praktik på IKEA! Ska bli riktigt kul.

Måste bara försöka somna i hyfsad tid idag...har blivit alltför många sena kvällar/nätter under de senaste veckorna!

"Lycka till imorgon Sara"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till :)

2008-09-22 @ 06:14:45
Postat av: emma

Hur har dte gått idag Sara?! :) Känns allt bra?!

2008-09-22 @ 18:01:19
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0