Oväntad bilförare...

Idag när jag var påväg hemåt, så strosade jag runt lite här på Fridhemsplan och kollade i lite affärer. Började traska hem till lägenheten...gick i min egen trötta lilla värld. Stannade vid ett övergångsställe och när jag gick över gatan så reagerade jag på en vit volvo (tycker inte att man ser såna så ofta), som stod och väntade på att vi skulle gå över...

Jag tittade på bilen när jag gick över övergångsstället. Tyckte jag kände igen han som satt i förarsätet...Nej men vänta nu, vart känner jag igen honom ifrån???

Ah men shit, det är ju Björn Gustafsson!!!!!!!!!!! Coolt. Han såg faktiskt rätt bra ut i verkligen! En liten oväntad "händelse" i vardagen.

PS. Han tittade rätt länge på mig....ah han är nog kär i mig. NOT! haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0