One to go...

Nu har jag avklarat två av tre tunga redovisningar.
Känns som om hela mitt liv kretsar kring skolan just nu med alla tunga uppgifter vi blivit slängda på oss. Men imorgon, imorgon kan jag slappna av. Bara en engelsk presentation kvar...pust.

Sen börjar planeringen, tvättning av kläder och packning inför Sthlm/Spanien. Känner viss stress över det med...Men jag måste försöka tagga ner! Min praktik är ju något sjukt roligt...och jag ska se till att peppa upp mig rejält. För det här kommer bli riktigt kul! Åh va jag längtar tills jag kommit igång på IKEA...& när jag kommit ner till Spanien och börjat jobba!

Tänk att livet kan vända så tvärt. Det känns verkligen som att Spanienpraktiken kommer att förändra mig, till det bättre. Det är en chans som jag verkligen vill ta vara på =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

ehh.. jag är INTE ALLS avunsjuk på spanien..!!

2008-09-16 @ 10:36:22
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0